Red ut ! <3

Sista ridlektionen idag.. :/ men det va kul i alla fall! Jag red på Vilda, hennes namn passar perfekt ;) eller ja, lite :D Jag red näst sist fram tills det att jag skulle rida längst fram för att dom första hästarna inte vågade gå längre XD Men det fungerade ett tag, tills vi skulle galloppera, då blev jag näst sist igen.. Hon laddade ju inte så mkt.. *host* Vi skulle trava och hon gallopperade, vi skulle galloppera och hon sprang F O R T :O Så nu har jag jätte ont i händerna eftersom jag skulle sitta och bromsa helaaaaa vägen :) BTW.. Idag var det sista torsdagen i hela 8:an, om jag inte måste gå om då ;)<3 Fast de tror jag dock inte :P
Puss & Kram♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; HOkej! Har lagt till dig nu :)

2011-06-10 @ 20:25:45
URL: http://teamhusebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0