fösta dagen avklarad !

Nu har man jobbat första gången på Maxi ;) Det gick super't <3 nu så skall jag fixa klart lite designer/headers och sen blir det nog att mysa och se på tv med familjen.. om dom kommer hem ja :P Men annars så tror jag att det inte kan komma in fler ansökanden om design/header, har ganska fullt upp !! Men jag lovar att det kommer komma någon mer chans för dom som inte får denna gången :P och sen kommer det säkert upp gratisdesigner till dom som vill ha en fin men inte vill ha sina egna bilder och så..
Gratisdesign = När jag gör en färdig stillmall / kodmall som ni bara kopierar och klistrar in, man kan inte ändra ngt och det skall stå av amanda hela tiden! Man kan inte bestämma bilder eller ngt, allt kommer redan finnas där! man måste kommentera eller mejla mig och länka till sin blogg så att jag kan se att nji inte gör något konstigt med designen! DEN FÅR INTE SÅLJAS VIDARE ELLER ATT DU SÅGER ATT DU GJORT DEN!!

förövrigt så kommer kanske lite bilder senare ikväll in på bloggen :D vad sägs om det?
VAD VILL NI LÄSA OM? VILL NI HA MÅNGA BILDER?

Kommentarer
Postat av: Ida

En test!!Jeg er ikke så god til dette... Vet ikke helt hva som skjer når jeg sender denne meldingen... Kommer den til deg, Amanda? Ville bare si at det er kult at du har en egen blogg;) Du er da supergod!

2011-06-11 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0